My story: škola, Bethany, fan acc... ☺

by - 7:06 AM

Zdravo svima!  Danas imam slobodan dan, haha. Tako da sam imala vremena da pišem blog.
Većina nas voli da gleda beauty youtube videe. Takođe, ima mnogih devojčica koje vole Bethany Motu, pa tako i ja. Jako sam se radovala novom videu i napokon je izašao. Odgledala sam ga najmanje 3 puta.
Ovim, verovatno znate da je obožavam! Imam instagram fan profil. Znam da ima puno takvih fan profila o Bethany, ali jednostavno volim da uredjujem njene slike i da pricam sa drugim devojcicama koje je takodje puno vole. Volim da pravim ovakve edite ↓
( da napomenem! ovo nisam ja pravila, samo dajem primer. )








You May Also Like

1 comments

  1. I ja obozavam Bethany. ♥♥♥

    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete