Plaid shirt dress wishlist

by - 2:44 AM



Zdravo svima! :) Taman sam se ponadala da u skorije vreme neće biti više sponzorisanih postova, ali eto, ide još jedan.
Zaista nisam kriva i izvinjavam se zbog toga.. ali verovatno do kraja leta neće više biti ovakvih postova.
Danas sam odlučila da napravim wishlistu o kariranim haljinicama Plaid shirt dress.
Izdvojiću neke koje su se meni dopale. Pa da krenemo!


Prva je ova crveno-crna haljinica. Nije prekratka, niti toliko dugačka. Baš nekako po mom ukusu.
Baš mi se sviđa ovakva haljina i ja bih je svakako nosila.
Možete je pronaći OVDE/HERE



Sledeća je ova crno-bela. Ona je jednostavnija od prethodne samo što ima ove resice na kraju. Jedino mi se to baš i ne sviđa, ali ovako je skroz okej.
Nažalost, samo je dostupna u veličini XL.
Možete je naći OVDE/HERE



I poslednja za današnji post je opet crveno-crna. Ona je najduža od prethodne dve. Nekako je i najviše u mom fazonu. Dostupna je u sve 4 veličine, a sad ima i neki popust.
Možete je naći OVDE/HERE



I to bi bilo to što se tiče ovog posta! Nadam se da skoro celog leta neće biti ovakvih postova. Vidimo se u sledećem postu! ❤

You May Also Like

15 comments

  1. Predivan post, draga, a i veoma lepa wishlista. Najviše mi se sviđa prva haljinica.

    I want to travel #2 | laAdda

    ReplyDelete
  2. Hmm... da budem iskrena, nisam neki ljubitelj kariranih stvari, osim košulja. Najviše mi se prva haljina dopada. Baš je nekako kjut. :)

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
  3. Plaid shirts are absolutely very cool... very stylish and could bring the sexy in you..

    Glowyshoes's blog

    ReplyDelete
  4. Kariranu košulju moram nabaviti svakako, ali vredi razmotriti i kupovinu takve haljine, odabrala si baš lepe! :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Interesting shirt dresses. :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  6. Nisam neki ljubitelj kariranih stvari, ali mislim da bih mogla da nosim treću haljinu jer mi se nekako dopada. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete

  7. Hello,
    Since today blogge I again :) you follow me as before - would be glad about a renewed following yours (left sidebar "readers") :)
    Have a nice Weekend
    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ReplyDelete