⭅ Fall music playlist ⭆

by - 11:35 AM



Zdravo svima! Juče je počela jesen, a i hladni dani polako stižu. Napokon je došao i vikend. Opet, imam 3 predmeta za sledeću nedelju, tako da će ovaj vikend verovatno brzo da mi prođe. :D
Sinoć sam gledala svoje starije postove i videh da nisam u skorije vreme napisala neku playlistu. A znam da većina nas traži nove pesme stalno tako da here you aree! :D
































I to bi bilo to što se tiče ove playliste. Nadam se da ste saznali neke nove pesme i da će vam se dopasti moj odabir. Vidimo se u sledećem postu! :)) 

I da, molim vas preporučite mi neke pesme u komentarima!! :D


You May Also Like

9 comments

  1. Svidja mi se ova plejlistaaa, pesme znam skoro sve i sve mi se naravno dopadaju :) Pošto vidim da voliš ovakvav tip muzike, edm ti ne bi loše izgledao ( mislim ) Vidi Soldier od Blasterjaxx-a , Power - Hardwell i KSHMR i 'ajde neka bude još i We Are Legends od Hardwella hahah :)


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  2. Ja isto volim Halsey i Shawna! HPK je vrh album!

    Zaslužuju li blogeri i youtuberi titulu “idola”? moonstears

    ReplyDelete
  3. ovo nije muzika koju slusam ali mi se dopada selekcija pesama! Divna post.

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
  4. Blago meni, ja ni jednu od ovih pesama nisam čula. :D Sad ću sve da ih poslušam. Jedva čekam! :D

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete