Zaful & Rosegal wishlist

by - 2:35 AM



Zdravo svima! Napokon je došao vikend. Ova nedelja mi je veoma brzo prošla, ali verovatno jer smo imali previšeee testova. Tako da, napokon je sve to završeno..
Danas sam odlučila da vam napišem Zaful & Rosegal wishlistu. Sa Zafula sam odabrala neke jakne koje su mi se dopale, a sa Rosegala farmerke, trenerke i helanke.. :)
Krenimo. :)

Zaful:

Prva stvar sa Zafula je ova crna kožna jakna. Odavno tražim neke, ali su previše skupe. Ova je jedna koju sam našla kao najjeftiniji model. Možete je naći i u drugim bojama što mi se posebno dopada, ali ja sam više za crnu boju.
Možete je pogledati OVDE/HERE




Sledeća jakna je teksas jakna. Mislim da svako treba da ima u svom ormaru neku teksas jaknu. Kao i kožna, ide bukvalno uz sve. Mada, nije baš za neki hladniji period, već za prelazni.
Koštala je preko $60, a sada je oko $40. Mislim da bi trebalo da iskoristite ovaj popust.
Možete je pogledati OVDE/HERE



I poslednja stvar za ovu Zaful wishlistu je ova duga army green jakna.
Volim taj stil u kome kombinujete stvari sa dugom jaknom, a ova je jako zanimljiva jer ima stikere i na leđima.
Takođe, odlično je što je ima u svim veličinama. Dostupna je čak i u veličini 2XL.
Pogledajte je OVDE/HERE



Zaful kupon: ZafulChen→10%-20% off. AND ZafulIns→10%-20% off.
Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion



Rosegal:

Prva stvar sa Rosegal sajta su ove obične crne helanke. Imam jedan par crnih helanki i veoma bi mi poslužile i ove s obzirom da su ONE SIZE.
Takođe su sa visokim strukom što mi se posebno sviđa.
Pogledajte ih OVDE/HERE



Sledeća stvar su ove farmerke. Nemam nijedan par ovakvih farmerki. Veoma mi se sviđaju i veoma su kul. :D Stalno bih ih nosila, samo što su nogavice malo kraće.. No, to je sasvim nebitno. Nažalost, dostupne su samo u veličini S I XL. Tako da, ništa mi ne odgovara. :D
Pogledajte ih OVDE/HERE



I poslednja stvar sa Rosegala su ove plave farmerke. Mislim da svakome treba običan par plavih farmerki. Takođe su visokog struka, a takve farmerke obožavam. One su mi najudobnije.
Pogledajte ih OVDE/HERE

Rosegal kupon: RosegalChen→10%-20% off.Rosegal Fall Plus size clothing 2017 Promotion  


I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se dopao. Vidimo se u sledećem. Ćaooo :))


You May Also Like

8 comments

  1. Predivna selekcija. Obožavam oba sajta, ali malu prednost dajem Zafulu :D
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ReplyDelete
  2. Draga Anastasija,
    Oduševila si me postom.
    Pošto i ja mnogo volim kožne jakne, želim da ti napomenem da sam septembra u Zari videla jaknu od eko- kože za samo 25 evra. I ova sa tvoje liste je takođe od eko- kože (skaj, veštačka koža), a puno je skuplja, pa rekoh čisto da ti kažem. Zarina jakna je stvarni prelepa, a i nje ima u više boja, uključujući i crnu, a i neku prljavo- roze nijansu. Međutim, moj iskreni savet je da ako možeš, kupiš jaknu od prave kože, jer duže traje, a uz to se može naći čak i za 60 evra. Glanc nova. Mada, zavisi gde živiš, ili na kom sajtu tražiš i tako... Ja sam jednu kupila upravo za 60 evra. Veštačka koža ti se brzo ishaba, pa će ti opet trebati nova. Mislim, nije moje da ti namećem stav, samo sam želela da podelim svoje iskustvo, ali naravno kupi ono što možeš i želiš, pusti mene. 😂 Da ne odugovlačim, kao što rekoh, stvarno lepa lista i većina ovih stvari mi se prilično sviđa.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana, hvala ti puno na pomoći. Potražiću kožnu jaknu od prave kože i drago mi je da si mi pomogla.. :D

      Delete
  3. Draga Anastasija,
    Oduševila si me postom.
    Pošto i ja mnogo volim kožne jakne, želim da ti napomenem da sam septembra u Zari videla jaknu od eko- kože za samo 25 evra. I ova sa tvoje liste je takođe od eko- kože (skaj, veštačka koža), a puno je skuplja, pa rekoh čisto da ti kažem. Zarina jakna je stvarni prelepa, a i nje ima u više boja, uključujući i crnu, a i neku prljavo- roze nijansu. Međutim, moj iskreni savet je da ako možeš, kupiš jaknu od prave kože, jer duže traje, a uz to se može naći čak i za 60 evra. Glanc nova. Mada, zavisi gde živiš, ili na kom sajtu tražiš i tako... Ja sam jednu kupila upravo za 60 evra. Veštačka koža ti se brzo ishaba, pa će ti opet trebati nova. Mislim, nije moje da ti namećem stav, samo sam želela da podelim svoje iskustvo, ali naravno kupi ono što možeš i želiš, pusti mene. 😂 Da ne odugovlačim, kao što rekoh, stvarno lepa lista i većina ovih stvari mi se prilično sviđa.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  4. Predivna vislista, draga Anastasija, odusevljena sam stvarima koje si odabrala, zaista su odlivne!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
  5. Prikazana odjeća mi se mnogo dopada. Već dugo odmjeram jeans jaknu i moram priznati da mi se baš dopada, ali još uvijek ne znam da li da je naručim, jer ne znam kad bih je nosila zbog sada već hladnog vremena. Odlična wishlista :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete