My life in books tag

by - 12:18 PM



Hellouu. Znam, juče sam napisala post, ali zašto ne bih napisala još jedan kada već imam višak slobodnog vremena. Gledala sam malopre postove i primetila sam da dugo nisam pisala da kažem normalne postove. Odmah mi je pala ideja za ovaj post jer sam pre neki dan gledala ovakav video na jutjubu. Ovo je zapravo kao neki challenge jer tražite knjige kako biste odgovorili na pitanje. Videćete sada u svakom slučaju. :D
Krenimo. :)


1. Pronađi knjigu za svaki od tvojih inicijala.

A- Zapravo ne posedujem ni jednu knjigu koja počinje na ovo slovo. :D
M- Mlad mesec- Stefani Majer



2. Izbroj svoje godine putem knjiga. Koja je to knjiga?

Hmm. I sunce je zvezda - Nikola Jun. Tek sam sada shvatila da ja imam ovu knjigu. :D






3. Izaberi knjigu koja predstavlja tvoju destinaciju na koju bi volela da otputuješ.

Ovo je veoma zanimljivo pitanje. Ima toliko destinacija u svakoj knjizi i prosto ne mogu da se odlučim. Ali ako baš moram, onda biram Rim u Donatovim knjigama. Oduvek sam htela da posetim Rim i u nekim njegovim knjigama se on pominje.



4. Izaberi knjigu koja je ista kao i tvoja omiljena boja. 

Prva koju sam ugledala, a da je crna je Noćna Škola. :)



5. Koja je to knjiga čijeg se sadržaja najviše sećate?

Sećam se sadržaja mnogih knjiga, ali najviše su to knjige Harry Potter-a, ali pored njih neka bude i trilogija ,,Igre gladi'' - Suzan Kolins.




6. Koja knjiga ti je bila teška za čitanje? 

Hmm. Neka bude ,,Uspon Zla''. Nije u smislu teška da je nisam razumela, knjiga nije loša, ali prosto sam je nekako teško čitala i jedva sam je završila. Ne znam zašto. U pitanju je krimi knjiga i još uvek ne razumem zašto sam je jedva pročitala. Nadam se da me razumete. :D




7. Koja knjiga je na tebe ostavila najjači utisak?

Uh, ima zaista puno knjiga koje su me oduševile. Ali nedavno sam završila jednu knjigu koja me je veoma oduševila. U pitanju je ,,Jedino sećanje Flore Benks'' - Emili Bar.  Ako je niste pročitali, obavezno je nabavite jer je odlična. :)




8. I na kraju, zatvori oči i pređi nasumično preko knjiga. Koja ti se knjiga pala?

Pala mi se knjiga ,,Nikad ne reci nikad'' - Keti Zan.





I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Bilo mi je veoma zanimljivo i nadam se da će i neko od vas uraditi ovaj tag/challenge. Vidimo se. :)

You May Also Like

7 comments

  1. I love books so much, so this selection is really interesting and so nice, love these books. I didn't read every of them but I like them. Great post dear, so nice and interesting.
    Like it so much!

    Have a nice weekend, darling! New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  2. Jako zanimljiv post. Zaista sam uživala u čitanju ^_^

    ReplyDelete
  3. Sjajan tag! Do sada nisam čitala ništa slično ovome i baš su me oduševila pitanja, ali i tvoji odgovori! ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Stvarno interesantna ideja za post. Iskreno, prvi put vidim ovaj tag i bio mi je prilično zanimljiv, tako da razmišljam o tome da ga uradim malo kasnije. *--*

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete