I am back and summer music playlist

by - 2:31 AM



Zdravo svima. Znam da je prošlo dosta vremena od kako sam postavila poslednji post. Nisam pisala jer mi je bila poslednja godina i u Srbiji na kraju osnovne imamo prijemni ispit koji se sastoji iz sedam predmeta, podeljen u tri testa. Zbog toga nisam imala vremena da se posvetim blogu jer verujte mi, jako je teško spremiti sedam predmeta od petog do osmog razreda sve. Nadam se da me razumete. Sada kada je prijemni gotov, mogu se konačno vratiti blogu. Ne možete verovati koliko mi je sve ovo nedostajalo, ali napokon sam se vratila i pošto je počelo leto, biću dosta aktivna.
Udavila sam vas ovim uvodom :D Napisaću neke pesme koje mi ne izlaze iz glave i koje vam preporučujem.
Pa da krenemo. :)


1. Holiday - HRVY & Redfoo 


2. Nervous - Shawn Mendes


3. Youth - Shawn Mendes




4. Youngblood - 5SOS


5. Start again - OneRepublic & Logic 


6. Solo - Demi Lovato & Clean Bandit 





7.  Sun Comes Up - James Arthur


8. LA Girls - Charlie Puth


9. Girls Like You - Maroon 5 ft. Cardi B


10. Ignite - Alan Walker 





I to bi bilo to što se tiče ove playliste. Nadam se da vam se dopala. Vidimo se u sledećem postu :D

You May Also Like

15 comments

  1. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    ReplyDelete
  2. Iskreno, nisam čula većinu pjesama, samo one od Shawna jer trenutno i nisam baš u toku sa pjesmama hahah, ali svakako ću ih poslušati sve jer vjerujem da su odlične čim su se pronašle na tvojoj playlisti :D
    NOVI POST -> Peany

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Od pomenutih pjesama, jako mi se svdija Youth od Shawn Mendes-a :)

    Zapratila sam tvoj blog, pa bi mi bilo jako drago kada bi uzvratila! Unaprijed hvala!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odličan post. :)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje. Pozdrav! :*
    www.minnieart.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nice playlist..I'm familiar with most of everything. Nice photo collage of the singers also.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Really need to listen to all of those songes)) Nice!

    http://evgphotos.com/2018/07/28/red-bell-trousers-and-striped-crop-top-outfit/

    ReplyDelete