Never Have I Ever 😃

by - 3:31 AM



Ćao svima! Kako vam je na raspustu? Meni je kao i što već znate, stalno dosadno i provodim sate smišljajući ideje za nove postove. Opet sam ostala bez ideja i setila sam se da mogu da igram ovu igru jer sam shvatila da nisam ovo nikada radila na blogu.
Pa 'ajmo. 😂


Pevaš kada se tuširaš?

I have. Svakodnevno. To nekad bude preglasno tako da me svi u kući čuju. Blam 😂

Bila izvan države?

I have. Možda vam napišem nekad i taj post. :)




Upoznala nekog poznatog?

I have. Danijela koga tada nisam znala, ali ne slušam ga ni sada uopšte.

Pala na sred hodnika u školi?

I have. Ako se računaju stepenice. Kada sam se penjala uz stepenice, preskočila sam jednu i BUM. Such a blame 😂

Pušila cigare?

Nope. Niti ću ikada.

Zaspala u bioskopu?

Never. Jednom mi je malo falilo jer je film bio toliko dosadan. :D

Pobegla iz škole?

I have. U četvrtom razredu kada smo imali građansko ja mislim. Mada, ne znam da li se to računa haha.

Želela tetovažu?

I have. Pre godinu dana sam želela da uradim neku tetovažu sa 18, ali me je to prošlo sada. Ne znam da li bih bila spremna da imam nešto na telu ceo život.




Želela pirsing?

I have. Trebalo je pre neki dan da izbušim još dve rupe na resici, ali ipak neću sada jer je leto. To ću uraditi na jesen.




Ukrala nešto?

I have. U trećem razredu je drugar ukrao kinder jaje, ali svi smo bili zajedno tako da se i to računa. And I'm not proud of that tho.

Rekla simpatiji da ti se sviđa?

Never. :D

Polomila neku kost?

I have. Polomila sam nogu u četvrtom razredu.

Isekla svoju kosu?

I have. Kada sam imala šiške stalno sam ih kratila, ali ne bukvalno deo kose, nego samo vlas. 😂



I to bi bilo to za ovaj post. A koji su vaši odgovori na ova pitanja? Pišite u komentarima, a mi se vidimo u sledećem postu 💖💖






You May Also Like

14 comments

  1. Super post i zanimljiv tag.Što se mene tiče,odgovori su mi slični kao tvoji i ima poklapanja.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  2. Super post draga! Ovakva pitanja su mi uvijek zamiljiva, nadam se da će biti taj storytime o tome kako si bila izvan države :)

    MOJ BLOG -> Peany

    ReplyDelete
  3. Jako zanimljiva pitanja, I jos zanimljivija odgovora! Odlicno napisano duso! <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Veoma zanimljiv post, draga moja. Mogu se složiti sa tvojim odgovorima, i na većina bih i ja imala have a na neke i never.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
  5. Odličan i zanimljiv post draga. Lijepo je čitati i doznati nešto više o tebi. Što se tiče tetovaža ja isto nisam sigurna bih li željela nešto nositi na tijelu cijeli život. Pjevam također pod tušem. Mogu misliti kakav blam je bio kad si pala u školi po stepenicama, užas. Ako ti je nekakva utjeha, ja sam po ledu pala ispred škole hehe :)

    Novi post!
    https://doroty4.blogspot.com/2018/08/treci-blogoroendan.html

    ReplyDelete
  6. Nice tattoo! I like the message of your tattoo. Nice post!

    ReplyDelete
  7. love you tattoo, I really wanted to have one soon!

    ReplyDelete
  8. Ear piercing is cute! Also the tattoo.

    ReplyDelete