Healthy Smoothie Recipes + I am back

by - 1:07 PM





Zdravo svima! Znam, dugo me nije bilo, ali evo me opet! Skroz mi je nestala motivacija za pisanjem, ali gledala sam malopre blog i odlučila sam da želim da se vratim jer mi je sve ovo nedostajalo. Kako provodite ovaj raspust?
Pravila sam malopre neki smoothie i to mi je dalo ideju za ovaj post. Pa krenimo sa nekim receptima.



1. Smoothie sa borovnicom 

Ovaj smoothie je idealan za jutro, ali naravno, možete ga piti kada god želite u toku dana. Jako je zdrav, pun je vitamina i proteina.

Sastojci: 


- šolja kupina ili nekog drugog bobičastog voća

- 1.5 šolja jogurta

- 1 kašika meda

- 1 kašika chia semenki (nisu neophodne)

Ako koristite chia semenke, ostavite malo da odstoji u blenderu, a onda sve to izmutite i dobili ste savršen smoothie.




2. Smoothie sa malinama i bananama

Ovo iskreno nisam probala, ali sam videla na netu da deluje ukusno. A ako volite banane i maline svideće vam se.

Sastojci:

- 1 banana

- 15 komada malina

- 1 kašičica meda

- 1 plazma keks 

- 100ml mleka

Oljuštite bananu i isecite je na kolutove, a zatim stavite u blender. Dodajte maline, plazmu keks, med, a na kraju mleko. Izmutite i to je to!





3. Smoothie od lubenice 

Ovaj napitak je jako zdrav, najbolje je da ga pijete ujutro. Ima veoma malo kalorija, a opet vas drži sitima.

Sastojci:

- 1 šolja naseckanog krastavca

- 1 kašika meda 

- 1 kašika soka od limuna

- 2 šolje naseckane lubenice

Krastavac ogulite, a lubenicu očistite od koščica. Ubacite ih u blender, a zatim sipati sok od limuna i med. Izblendajte i uživajte!





To bi bilo sve što se tiče ovog posta. Nadam se da su vam se dopali recepti, a mi se vidimo u sledećem postu! ❤

You May Also Like

5 comments

  1. Pravila sam smuti od lubenice i malina slični recepti, bili su lepi, mada mi je kod lubenice uvek bio nekako drugačiji ukus nego kad je jedem, ne znam zašto.. A doduše nisam ni stavljala krastavac, nije mi ni palo na pamet, super ideja! :)

    I'mperfect

    ReplyDelete
  2. Obožavam smoothije tako da će mi ove ideje definitivno poslužiti u budućnosti! :)

    anastasjastyles.blosgpot.ba <------------- novi post

    ReplyDelete
  3. Iskreno, nisam ljubitelj smothiea, radije volim to voće koje ću smiksati pojesti, ali za one koje vole sokove, ovo je mnogoo zdravija varijanta. Super recepti :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete